«Цифровізація природничої освіти в умовах сьогодення»: вебінар в рамках ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції згуртував понад 60 здобувачів вищої освіти зі всієї України

Факультет природничої освіти > Новини кафедри природничих дисциплін і методики навчання > «Цифровізація природничої освіти в умовах сьогодення»: вебінар в рамках ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції згуртував понад 60 здобувачів вищої освіти зі всієї України

18 квітня 2024 року, у рамках роботи ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції «Проблеми та перспективи розвитку природничої освіти» відбувся науково-методичний семінар, котрий передбачав проведення вебінару «Цифровізація природничої освіти в умовах сьогодення».

Учасниками події стали 60 студентів, що навчаються за освітньо-професійними програмами «Середня освіта (Природничі науки)», «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)» бакалаврського та магістерського рівнів та є здобувачами Університету Григорія Сковороди в Переяславі, Житомирського державного університету імені Івана Франка, Рівненського державного гуманітарного університету, Сумського державного педагогічного університету ім. А. С. Макаренка, Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського та Волинського національного університету імені Лесі Українки.

Повідомляється, що вебінар був насичений доповідями вчителів-методистів та практиків природничої освіти, які поділилися своїм досвідом використання цифрових технологій у навчальному процесі. Приміром, Маргарита Атаманчук розкрила методичне забезпечення цифровізації навчального предмету «Біологія. 7 клас» на засадах концепції Нової української школи. Наталія Кріль представила тему «Цифровізація освіти в учні зорієнтованому навчанні хімії», а Катерина Романчук та Ганна Крук продемонстрували застосування цифрових інструментів у навчанні фізики та досвід використання цифрових застосунків у навчанні фізики, біології та хімії. Андрій Бован та Ніна Бован представили доповідь «Віртуальні експерименти на уроках фізики із використанням Phet Simulation».

У ході свого виступу учитель-методист, учитель фізики вищої кваліфікаційної категорії Дубенського ліцею № 6 Ганна Крук продемонструвала, як означені інноваційні платформи дають можливість учням проводити віртуальні експерименти, досліджувати фізичні явища та закономірності без ризику для здоров’я та довкілля; поділилася досвідом використання штучного інтелекту для персоналізації навчання, адаптації завдань до рівня підготовки учня та надання миттєвого зворотного зв’язку та розповіла про можливості використання таких платформ, як ВШО, «Мій клас» та IZZI, для створення інтерактивних уроків, організації онлайн-тестування і співпраці з учнями.

«Використання цифрових технологій у навчанні фізики може значно підвищити його якість, зробити його цікавішим та доступнішим для учнів», – зазначила Ганна Крук та подякувала колективу кафедри природничих дисциплін і методики навчання Університету Григорія Сковороди в Переяславі за запрошення та можливість поділитися власним досвідом.

Учасники з великим інтересом сприйняли презентовані матеріали, активно долучалися до наукової дискусії та обмінювалися власним досвідом.

Подібні заходи є дуже важливими для здобувачів вищої освіти та вчителів-практиків природничої освітньої галузі, адже вони сприяють особистісному розвитку й професійному становленню сучасного вчителя.

 

Пресцентр факультету природничої освіти