Кафедра природничих дисциплін і методики навчання

Факультет природничої освіти > home > Факультет > Кафедри > Кафедра природничих дисциплін і методики навчання
Кафедра_природничих_дисциплін_і_методики_навчання

Нормативні документи

Положення про кафедру
Склад науково-педагогічних працівників на 2023-2024 н.р.
Перспективний план стажувань науково-педагогічних працівників кафедри на 5 років
План роботи кафедри на 2023-2024 н.р.
План наукової роботи кафедри на 2023-2024 н.р.
План профорієнтаційної роботи кафедри на 2023-2024 н.р.
Звіт про роботу кафедри за 2022-2023 н.р.
Графік навчальних практик спеціальності 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) на 2023-2024 н.р.
Форма відомостей про самооцінювання освітньої програми «Середня освіта (Біологія та здоров’я)»
Програма виїзду експертної групи під час проведення акредитаційної експертизи освітньо-професійної програми «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)» (другого рівня вищої освіти)
Положення про кваліфікаційні (випускні) роботи (для вступників 2020 р.)
Інформація з реалізації планів заходів щодо удосконалення освітніх програм та освітнього процесу

Close

Забезпечення освітнього процесу

Перелік дисциплін, що забезпечує кафедра на 2023-2024 н.р.
Тематика кваліфікаційних робіт для ОП Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) другого (магістерського) рівня вищої освіти
Орієнтовна тематика курсових робіт для ОП 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)

 

Програми підготовки до атестації:

Програма підготовки комплексного кваліфікаційного іспиту другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) (протокол №2 від 20.09.2021р.)
Програма підготовки комплексного кваліфікаційного іспиту другого (магістерського) рівня вищої освіти (за умов перехресного вступу) за спеціальністю 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) (протокол №2 від 20.09.2021р.)
Програма підготовки до комплексного кваліфікаційного іспиту (освітньо-професійної програми 2020 р.) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014 середня освіта (Біологія та здоров’я людини) галузі знань 01 Освіта Педагогіка 
Програма підготовки до комплексного кваліфікаційного іспиту першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014 середня освіта (Біологія та здоров’я людини) галузі знань 01 Освіта Педагогіка
Програма підготовки до іспиту з психолого-педагогічних дисциплін першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014 Cередня освіта (Біологія та здоров’я людини) галузі знань 01 Освіта Педагогіка

Навчально-методичне забезпечення практик:

Перелік баз практик на 2023-2024 н.р.

Робоча програма Навчально-польової практики з ботаніки та зоології безхребетних (2022р.)
Робоча програма Навчальної практики з предметної спеціальності (Біотехнологія, популяційна біологія) (2022р.)
Робоча програма Навчальної практики з Генетики та сільського господарства (2022р.)
Робоча програма Навчально-польової практики з ботаніки та зоології (Природничі науки, 2022р.)

Робоча програма педагогічної практики
Робоча програма переддипломної практики
Робоча програма навчальної та науково-дослідної практики
Робоча програма навчально-польової практики з ботаніки та зоології безхребетних
Робоча програма навчально-польової практики з ботаніки та зоології хребетних
Робоча програма навчально-виробничої практики з біології у базовій школі
Робоча програма навчально-виробничої практики з основ здоров’я людини в базовій школі
Робоча програма навчальної практики з генетики та основ сільського господарства

Наукова тема кафедри

Методичні рекомендації до написання, оформлення та захисту курсових та кваліфікаційних робіт:

Організація наукових досліджень бакалаврського рівня із біології та методики навчання
Організація наукових досліджень магістерського рівня із біології

Close

Каталог вибіркових дисциплін

Силабуси вибіркових освітніх компонентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

ІІІ семестр

Історичні аспекти розвитку біології
Екологія рослин
Організм і фізико-хімічні чинники середовища
Основи досліджень довкілля
Хімія здоров’я

ІV семестр

«Питання фізіології рослин в шкільному курсі «Біологія»

V семестр

Екологія
Сільське господарство 
Лікарські рослини з основами ресурсознавства
Біосферний рівень організації життя 

VІ семестр

Статистичні методи емпіричних досліджень в біології та валеології
Основи декоративного садівництва та квітникарства
Заповідна справа та її вивчення у шкільному курсі біології

VІІ семестр

Основи акваріумістики
Основи ентомології 
Дослідницька діяльність школярів із біології 
Інтерактивні методи навчання біології в базовій школі

 

VIII семестр

Stem-технології у навчанні біології 
Охорона біорізноманіття від неаборигенних організмів
Методика розвязування задач

Силабуси вибіркових освітніх компонентів другого (магістерського) рівня вищої освіти

ІІ семестр

Біоетика з основами біологічної безпеки

ІІІ семестр

Біологічні аспекти взаємодії живих організмів
Організація кабінету біології і шкільної навчально-дослідної ділянки
Організація проєктно-дослідницької діяльності учнів у старшій профільній школі
Проблеми збереження біорізноманіття в урбанізованому середовищі
Сучасні аспекти збереження флори України
Сучасні методи біоіндикації довкілля

Вибіркові дисципліни Сп. 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) 

Другий (магістерський) рівень вищої освіти:

Правові основи діяльності вищої школи

Фітовалеологія

Основи фітопатології

Основи валеологічного моніторингу та валеодіагностика

Валеопсихологія

Етновалеологія

Біологічні аспекти взаємодії живих організмів

Проблеми збереження біорізноманіття в урбанізованому середовищі

Формування здоров’язбережувального середовища у закладах освіти

Організація проектно-дослідницької діяльності учнів у старшій профільній школі

Історія розвитку сучасної біології в Україні та світі

Основи масажу та самомасажу

Основи тактичної медицини у військово-польових умовах

Сучасні методи біоіндикації довкілля

Основи фітоценології

Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти:

Антропологія

Бiометрiя

Біологічний метод захисту рослин

Біосферний рівень організації життя

Вікова психологія

Вступ до спеціальності практичного психолога

Гідробіологія

Дослідницька діяльність школярів із біології

Інтерактивні методи навчання біології в базовій школі

Історія біології

Історія психології

Загальна цитологія і гістологія

Здоров’язберігаючі педагогічні технології

Екологія

Експериментальна психологія

Експериментальна психологія і психодіагностика

Ентомологія

Історія розвитку органічного світу

Заповідна справа

Конституцiйне право України

Лікарські рослини з основами ресурсознавства

Медико-біологічні та валеологічні основи планування сім’ї

Медико-біологічні та валеологічні основи репродуктивного здоров’я

Методика розв’язування задач із біології

Методика шкільного експерименту з біології

Основи акваріумістики

Основи біомоніторингу довкілля

Основи геоботанiки

Основи декоративного садівництва та квітникарства

Основи дефектології

Основи педіатрії і гігієни дітей та підлітків

Основи раціонального природокористування

Основи сільського господарства

Основи паразитології

Охорона біорізноманіття від неаборигенних організмів

Патопсихологія

Підготовка вчителів біології до роботи в новій українській школі

Політологія. Правознавство

Прикладна ботаніка вищих рослин

Психогiгiєна

Психологічні основи статі

Психокорекція

Позакласна та позашкільна робота з біології

Радіобіологія

Соціальна психологія

Статистичні методи емпіричних досліджень в біології та валеології

Сучасні оздоровчі системи

Правознавство

Психолого-педагогічна експертиза

Україна в європейськiй iсторiї ХХ-ХХI ст.

Україна в системі міжнародної безпеки і євроатлантичного співробітництва

Фізіологія вищої нервової діяльності

Фізика з основами біофізики

Close

Навчально-методичне забезпечення ОП

 ОПП Середня освіта (Природничі науки) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

Робочі програми навчальних дисциплін (2022 р.)

Робоча програма навчальної дисципліни Хімія органічна
Робоча програма навчальної дисципліни Зоологія
Робоча програма навчальної дисципліни Хімія загальна та неорганічна
Робоча програма навчальної дисципліни Ботаніка з основами фізіології рослин

Силабуси навчальних дисциплін (2023 р.)

Ботаніка
Екологія
Зоологія
Мікробіологія із основами вірусології й імунології
Навчальна практика з генетики й основ селекції
Навчально-польова практика з ботаніки та зоології (Ботаніка)
Навчально-польова практика з ботаніки та зоології (Зоологія)
Основи молекулярної біології і генетики
Хімія загальна та неорганічна
Хімія органічна
Хімія фізколоїдна

 ОПП Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

Робочі програми навчальних дисциплін (2022 р.)

Робоча програма навчальної дисципліни Методика розв’язування задач із біології (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Біосферний рівень організації живого (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Біохімія. Фізіологія рослин (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Ботаніка (анатомія, морфологія) (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Генетика з основами селекції. Молекулярна біологія (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Дослідницька діяльність школярів із біології (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Еволюційне вчення (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Ентомологія (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Заповідна справа (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Зоологія хребетних та народна зоологія (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Зоологія. Екологія та філогенія безхребетних (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Імунологія (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Інтерактивні методи навчання біології в базовій школі (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Історія розвитку сучасної біології в Україні та світі (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Лікарські рослини з основами ресурсознавства (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Методика навчання біології (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Основи акваріумістики (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Основи наукових досліджень та академічного письма (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Охорона біорізноманіття від неаборигенних ораганізмів (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Позакласна та позашкільна робота з біології (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Систематика. Екологія та філогенія рослин (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Статистичні методи емпіричних досліджень в біології та валеології (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Хімія загальна та неорганічна (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Хімія загальна, неорганічна та фізколоїдна (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Хімія органічна. Хімія аналітична (2022)

Силабуси навчальних дисциплін (2023 р.)

Біохімія. Фізіологія рослин
Ботаніка (анатомія, морфологія)
Генетика з основами селекції. Молекулярна біологія
Еволюційне вчення
Екологія (вибіркова)
Зоологія. Екологія та філогенія безхребетних
Імунологія
Мікробіологія і вірусологія
Методика навчання біології
Навчально-польова практика з ботаніки та зоології безхребетних (Зоологія безхребетних)
Навчально-польова практика з ботаніки та зоології хребетних (Ботаніка)
Позакласна та позашкільна робота з біології
Систематика. Екологія та філогенія рослин
Хімія загальна, неорганічна та фізколоїдна
Хімія органічна. Хімія аналітична
Навчальна практика з генетики та основ здоров’я

 

 ОПП Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) другого (магістерського) рівня вищої освіти

Робочі програми навчальних дисциплін (2022 р.)

Робоча програма навчальної дисципліни Проблеми збереження біорізноманіття в урбанізованому середовищі (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Біоетика з основами біологічної безпеки (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Біологічні аспекти взаємодії живих організмів (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Біотехнологія, генна інженерія (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Інноваційні технології навчання біології та основ здоров’я в ЗЗСО (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Методика навчання біологічних дисциплін у профільній школі (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Методологія та організація науково-педагогічних досліджень (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Організація кабінету біології і шкільної навчально-дослідної ділянки (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Організація проєктно-дослідницької діяльності учнів у старшій профільній школі (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Популяційна біологія (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Сучасні аспекти збереження флори України (2022)
Робоча програма навчальної дисципліни Сучасні методи біоіндикації довкілля (2022)

Силабуси навчальних дисциплін (2023 р.)

Біотехнологія, генна інженерія
Інноваційні технології навчання біології та основ здоров’я в ЗЗСО
Методика навчання біологічних дисциплін у профільній школі
Популяційна біологія
Навчальна практика з предметної спеціальності (біотехнологія, популяційна біологія)

 

Анотації першого (бакалаврського) рівня вищої освіти:

Анотація Біохімія. Фізіологія рослин
Анотація Ботаніка (анатомія, морфологія)
Анотація Хімія загальна, неорганічна та фізколоїдна
Анотація Методика навчання біології
Анотація Методологія наукових дослідження у біології. Інфомедійна грамотність
Анотація Мікробіологія і вірусологія
Анотація Зоологія хребетних та народна зоологія
Анотація Зоологія. Екологія та філогенія безхребетних
Анотація Навчально-польова практика з ботаніки та зоології хребетних
Анотація Навчально-польова практика з ботаніки та зоології безхребетних (Зоологія безхребетних)
Анотація Генетика з основами селекції. Молекулярна біологія
Анотація Хімія органічна. Хімія аналітична
Нові інформаційні технології та ТЗН
Педагогіка. Основи педагогічної майстерності
Іноземна мова
Українська мова
Основи інклюзивної освіти
Психологія
Філософія
Історія науки і техніки
Історія України, історія культури України
Навчально-виробнича практика з біології в базовій школі
Еволюційне вчення
Навчальна практика з генетики та основ здоров’я
Систематика. Екологія та філогенія рослин
Анатомія людини
Безпека життєдіяльності
Вікова фізіологія та шкільна гігієна
Валеологія
Методика навчання основ здоров’я
Основи медичних знань
Фізіологія людини
Навчально-виробнича практика з основ здоров’я людини 
Навчальна практика з генетики та основ здоров’я

Анотації другого (магістерського) рівня вищої освіти:

Анотація до робочої програми навчальної дисципліни Методологія та організація науково-педагогічних досліджень
Анотація до робочої програми навчальної дисципліни Сучасні аспекти збереження флори України
Анотація до робочої програми навчальної дисципліни Популяційна біологія
Анотація до робочої програми навчальної дисципліни Організація проєктно-дослідницької діяльності учнів у профільній школі
Анотація до робочої програми навчальної дисципліни Методика навчання біологічних дисциплін у профільній школі
Анотація до робочої програми навчальної дисципліни Інноваційні технології навчання біології та основ здоров’я
Анотація до робочої програми навчальної програми навчальної дисципліни біотехнологія, генна інженерія, біоетика з основами біологічної безпеки
Анотація із освітнього компонента Педагогічна (наукова) практика

  1. Моделювання освітньої та професійної підготовки фахівця (Кафедра загальної педагогіки і педагогіки вищої школи)
  2. Реформування і модернізація системи освіти в Україні (Кафедра загальної педагогіки і педагогіки вищої школи)
  3. Цифрові інструменти в освітній діяльності вчителя (Кафедра цифрових технологій навчання)
  4. Педагогічна валеологія (Кафедра медико-біологічних дисциплін і валеології)
  5. Іноземна мова за професійним спрямуванням (Кафедра іноземної філології, перекладу та методики навчання)
  6. Методика навчання основ здоров’я (Кафедра медико-біологічних дисциплін і валеології)
  7. Анатомія людини (Кафедра медико-біологічних дисциплін і валеології)
  8. Валеологія (Кафедра медико-біологічних дисциплін і валеології)
  9. Фізіологія людини (Кафедра медико-біологічних дисциплін і валеології)

Close

Освітні програми

Рішення щодо акредитація ОП:

Сертифікат про акредитацію ОП «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)», першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

Сертифікат про акредитацію ОП Середня освіта (Біологія та здоров’я людини), другого (магістерського) рівня вищої освіти

Освітні програми:

Освітньо-професійна програма «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (2018 р.)

Освітньо-професійна програма «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (2019 р.)

Освітньо-професійна програма «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (2020 р.)

Освітньо-професійна програма «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (2021 р.)

Освітньо-професійна програма «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)» другого (магістерського) рівня вищої освіти  (2021 р.)

Витяги з протоколів засідання робочих груп:

Витяг з протоколу №1 від 14 травня 2018 р.

Витяг з протоколу №4 від 1 червня 2018 р.

Витяг з протоколу №6 від 21 січня 2019 р.

Витяг з протоколу №7 від 5 лютого 2020 р.

Витяг з протоколу №7 від 13 січня 2021 р. про заміну гаранта

Витяг з протоколу №8 про професійний стандарт вчителя закладів загальної середньої освіти

Витяг з протоколу №9 засідання робочої групи

Витяг з протоколу №9 розширеного засідання кафедри

Витяг з протоколу № 10 засідання робочої групи

Close

Кафедра природничих дисциплін і методики навчання забезпечує освітній процес в Університеті Григорія Сковороди в Переяславі з підготовки майбутніх учителів біології та основ здоров’я, природничих наук  під керівництвом професора Юрія Шапрана, за освітньо-професійними  програмами: «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)» – першого  (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів  вищої освіти, які акредитовані та «Середня освіта (Природничі науки)» першого (бакалаврського) рівня.

Реалізацію освітніх компонентів за ОПП забезпечує професорсько-викладацький склад випускової кафедри: 2 – доктори наук, професори та 6 – кандидатів наук, доцентів. Усі працівники кафедри відповідають кадровим вимогам щодо провадження освітньої діяльності з урахуванням відповідності їх професійної кваліфікації.

Програмні результати за ОПП спрямовані на практичну складову: проведення лабораторно-практичних занять, навчально-польових, навчальних та навчально-виробничих практик. Експериментально-наукові дослідження у рамках написання кваліфікаційних магістерських робіт здійснюються на базах науково-дослідних установ та закладів освіти України в межах укладених договорів про співпрацю, зокрема: Інститутом розведення і генетики тварин імені М.В. Зубця НААН, Інститутом ботаніки ім. М.Г. Холодного НАНУ, Інститутом зоології ім. І.І. Шмальгаузена НАНУ, Національним ботанічним садом ім. М.М. Гришка НАНУ, ТОВ «Всеукраїнського наукового інституту селекції» тощо.

При кафедрі створено: кабінет ботаніки (вміщує колекцію тропічних та субтропічних рослин); кабінет біохімії (має необхідне обладнання); кабінет зоології ( колекційні фонди тваринного світу України); кабінет  валеології та анатомії (обладнаний відповідними анатомічними муляжами та приладами функціональної діагностики).

Наукові пошуки викладачів кафедри групуються над загально кафедральною проблемою: «Модернізація змістової складової професійної підготовки майбутніх учителів природничих спеціальностей із урахування сучасних педагогічних і біологічних досліджень». Результати проведених експериментальних і теоретичних робіт висвітлюються у міжнародних наукових виданнях, що індексуються в науково метричних базах даних Scopus, Web of Science, фахових виданнях категорії «Б».

Професорсько-викладацький склад кафедри з метою професійного розвитку активно беруть участь: у наукових конференціях різних рівнів (всеукраїнських та міжнародних); тренінгах, вебінарах, семінарах на інтернет платформах: «Coursera», «Prometheus», «EdEra», «ВУМ», є організаторами щорічної Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих учених «Проблеми та перспективи розвитку біологічної освіти»; грантових програмах «Горизонт-2020»,  ЄС ЕРАЗМУС+ Центр Європейського Союзу Жана Моне тощо;

здійснюють рецензування, експертну оцінку, опонування: монографій, підручників, дисертаційних досліджень, наукових статей тощо (проф. Ю. Шапран, В. Куйбіда); виконання наукових та науково-технічних робіт за рахунок позабюджетних джерел, зокрема: «Гідрологічні особливості річки Сага в межах с. Соснова Бориспільського району: екологічний, морфометричний та гідробіологічний аналіз» та «Інформаційно-аналітичне забезпечення наукової діяльності Національного природного парку «Білоозерський» (доц. О. Дзюбенко); керівництво науковими дослідженнями студентів, підготовку їх до участі у Всеукраїнських конкурсах студентських наукових робіт із галузей знань «Біології», «Методики викладання біології» та «Раціональне природокористування»; підготовку й рецензування робіт учасників міського, районного та обласного етапів Малої академії наук.

При кафедрі впроваджено науково-дослідні проблемні групи, а саме: «Моніторингові дослідження популяцій рідкісних та потенційно значущих видів лікарських рослин як засіб розвитку дослідницької компетентності майбутніх учителів біології» (кер. Ю. Шапран, Л. Довгопола), «Біоіндикаційні дослідження довкілля» (кер. О. Дзюбенко); започатковано наукову школу «Професійна підготовка майбутніх учителів природничих спеціальностей в умовах модернізації вищої освіти» під керівництвом професора Юрія  Шапрана;

Науково-педагогічні працівники кафедри є членами докторських спеціалізованих вчених рад, зокрема: Юрій Шапран Д 27.053.03 (спеціальності теорія і методика професійної освіти  – 13.00.04, загальна педагогіка та історія педагогіки – 13.00.01) університету; Віктор Куйбіда Д 27.053.01 (07.00.07 – історія науки й техніки).

Випускниками  кафедри здійснені численні дослідження за результатами яких були, захищені дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата наук (17 осіб).

Матеріально-технічне забезпечення ОП «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)»

КЕРІВНИЦТВО

Шапран Ю.П.

Шапран Юрій Петрович

кандидат біологічних наук, доктор педагогічних наук, професор

Завідувач кафедри природничих дисциплін і методики навчання

Особистий профіль  »

ЗАСТУПНИКИ

Трускавецька І.Я.

Трускавецька
Ірина Ярославівна

кандидат історичних наук, доцент

Заступник завідувача кафедри з навчально-методичної роботи і виробничих питань

Особистий профіль  »

Довгопола Л.І.

Довгопола Людмила Іванівна

кандидат педагогічних наук, доцент

Заступник завідувача кафедри із наукової, профорієнтаційної роботи та міжнародної діяльності

Особистий профіль  »

СКЛАД

Куйбіда В.В.

Куйбіда Віктор Віталійович

кандидат біологічних наук, доктор історичних наук, професор

Особистий профіль  »

Шаповал Л.В.

Шаповал Лариса Василівна

кандидат педагогічних наук, доцент

Особистий профіль  »

Дзюбенко О.В.

Дзюбенко Олена Володимирівна

кандидат біологічних наук, доцент

Особистий профіль  »

Лопатинська В.В.

Лопатинська
Валентина Василівна

кандидат педагогічних наук, доцент

Особистий профіль  »

Крецул Н.І.

Крецул Наталія Іванівна

кандидат історичних наук, доцент

Особистий профіль  »

ЛАБОРАНТИ

IMG_0577

Трускавецька Ангеліна Степанівна

старший лаборант

Марущак Ірина

Марущак Ірина Володимирівна

лаборант кабінету біохімії

ГРАФІК РОБОТИ

Пн. – Пт. – 830–1700
Сб. – Нд. – вихідний

Обідня перерва: 1230–1300

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ

Адреса: 08401, м. Переяслав-Хмельницький, вул. Сухомлинського, 30, корпус № 1, поверх № 4, каб. 420.

 kafbiology@ukr.net

Facebook