Навчально-науковий центр екологічної освіти та неоекології

Факультет природничої освіти > home > Факультет > Кафедри > Кафедра екології, географії і методики навчання > Навчально-науковий центр екологічної освіти та неоекології

При кафедрі географії, екології і методики навчання факультету гуманітарно-природничої освіти і соціальних технологій Університету Григорія Сковороди в Переяславі створено Навчально-науковий центр екологічної освіти та неоекології. Новостворений структурний підрозділ створено наказом ректора №29 від 09 лютого 2021 року.

Основними завданнями навчально-наукового центру екологічної освіти та неоекології стануть сприяння формуванню екологічної свідомості та екологічного мислення громадян шляхом підвищення рівня їх екологічної освіти та культури; ведення екологічної просвітницької діяльності та підтримка освіти в інтересах сталого розвитку; участь у дослідженні сучасного екологічного стану атмосферного повітря, ґрунтового покриву, лісових та водних ресурсів Переяславщини; побудова позитивної психологічної атмосфери серед здобувачів вищої освіти та науково-педагогічних працівників на принципах екологічної етики.

Навчально-науковим центром екологічної освіти та неоекології планується розширення співпраці Університету з освітніми, науковими, культурними і природоохоронними установами та організаціями в сфері екологічної науки та освіти; участь в університетських наукових, методичних та просвітницьких заходах (конференціях, форумах, семінарах, вебінарах, круглих столах тощо) з питань екології та неоекології; участь у розробці нормативних документів, рекомендацій, наукових проєктів, анкет; надання консультативного наукового, методичного і організаційного супровід та підтримку науково-дослідницьким екологічним проєктам здобувачам вищої освіти, учням-членам Малої академії наук, науково-педагогічним і педагогічним працівникам; розробка навчальних спеціалізованих курсів для здобувачів закладів вищої освіти з екології; участь у організації студентських навчально-польових практик та польових досліджень, створення проблемних груп здобувачів вищої освіти та студентських гуртків екологічного спрямування, керівництво студентськими науковими роботами.