З 1 по 15 березня 2023 року в рамках реалізації освітнього проєкту Jean Monnet Chair SISDDP Erasmus+ та Лабораторія проєктів та ініціатив Волинського національного університету імені Лесі України в онлайн форматі відбулась Весняна школа Вернадського 2023 «Сталий, інклюзивний та смарт розвиток в контексті децентралізації: досвід ЄС».
Захід організовано в межах міжнародного гранту The Jean Monnet Chair project «Sustainable, Inclusive and Smart Development within Decentralization Process: the EU experience» Erasmus+ (SISDDP).
За повідомленням організаторам, до роботи весняної школи Вернадського долучилися науково-педагогічні працівники кафедри географії, екології і методики навчання факультету гуманітарно-природничої освіти і соціальних технологій Університету Григорія Сковороди в Переяславі: кандидат географічних наук, доцент, завідувач кафедри Людмила Воловик, кандидат педагогічних наук, професор Борис Чернов, кандидат історичних наук, доцент Катерина Ковальська, кандидат педагогічних наук, докторант, доцент Володимир Носаченко, кандидат історичних наук, старший викладач Валерія Мічуда та старший викладач Рімма Бондаренко. Загалом участь у роботі Весняної школи Вернадського узяли понад 200 слухачів з усіх куточків України.
Як розповідають сковородинівці, робота весняної школи передбачала блокове освоєння матеріалів проєкту, зокрема: Навчальний блок 1. «Сталий, інклюзивний та смарт розвиток: стратегія Європейського Союзу» та Навчальний блок 2. «Інтеграція України з ЄС у реформі децентралізації», під час яких відбувалося вивчення сучасної парадигми сталого, інклюзивного, розумного розвитку, історії її становлення, теоретико-методологічного базису, досвіду ЄС в питаннях розробки та реалізації стратегії сталого, інклюзивного та розумного розвитку. Присутні мали змогу знайомитися зі стратегічними пріоритетами і завданнями, можливостями адаптації досвіду ЄС задля побудови стратегій сталого, інклюзивного, розумного розвитку в умовах відновлення України.
Результатами реалізації Весняної школи стали вміння розробляти стратегію та проєкти сталого, інклюзивного, смарт розвитку на рівні країни, регіону, громади, бізнесу, уміння аналізувати індикатори та індекси сталого, інклюзивного, смарт розвитку та ідентифікувати рівень сталого, інклюзивного, смарт розвитку бізнесу, громади, регіону, країни, здатність здійснювати стратегічне управління та планування. По завершенню заходу учасники отримали сертифікати про підвищення кваліфікації.
Пресцентр кафедри географії, екології і методики навчання