Організація навчання у закладах освіти в умовах сьогодення зазнала кардинальних змін. Пандемія COVID-19, а згодом і воєнний стан в Україні змусили впроваджувати в освітній процес змішане навчання, що детермінувало інформатизацію, цифровізацію і діджиталізацію педагогічної системи. Відтак майбутні вчителі повинні оволодіти інформаційно-комунікативними технологіями, котрі передбачають створення віртуального освітнього середовища та налагодження ефективної взаємодії між учасниками освітнього процесу.
Професійна підготовка в Університеті Григорія Сковороди в Переяславі за освітньо-професійними програмами «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)» та «Середня освіта (Природничі науки)» на кафедрі біології, методології і методики навчання спрямована на інноваційні шляхи формування компетентних і мобільних педагогів шляхом упровадження неформальної освіти.
Із урахуванням студентоцентрованого підходу й умов забезпечення реалізації індивідуальної освітньої траєкторії майбутніх учителів-природничників, у рамках вивчення освітнього компоненту «Інноваційні технології навчання із біології і основ здоров’я», магістранти за спеціальністю «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)» Юлія Сорока, Наталія Тромса, Аліса Петленко, Надія Гусак, Аліна Никон, Оксана Онищенко, Ярослава Порхун та ін. брали участь у роботі вебінару «Використання Е-платформи Mozaik за умов дистанційного навчання у процесі вивчення біології у школі». До заходу також долучилися науково-педагогічні працівники кафедри біології, методології і методики навчання – загалом понад 60 учасників.
Спікеркою вебінару була наша здобувачка магістерського рівня за ОПП «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)», вчителька біології ліцею №93 м. Київ Маргарита Атаманчук. Вона ознайомила учасників заходу із освітньою Е-платформою Mozaik Education, її структурою, основними компонентами (mozaBook і mozaWeb); програмним забезпеченням; доступом і способом отримання активаційного коду; алгоритмом роботи; медіатекою (3D-сцени, відео та аудіоелементи, графічні зображення тощо); прикладами створення цифрових уроків із біології тощо. Запис вебінару можна переглянути за посиланням.
Наприкінці вебінару всі учасники онлайн-навчання мали змогу задати питання спікерці та пройти тестування, результативність якого забезпечувалася отриманням сертифікату (3 години/0,1 кредиту ЄКТС).
Кафедра біології, методології і методики навчання убачає неформальну освіту бакалаврів і магістрантів ефективною за умови врахування їх індивідуальних потреб і професійних інтересів. Продовжуємо тримати освітній фронт із вірою у Перемогу!
Пресцентр кафедри біології, методології і методики навчання