Науково-педагогічні працівники кафедри географії, екології і методики навчання вивчали соціальні та культурні аспекти Європейських Студій

Факультет природничої освіти > Новини кафедри екології, географії і методики навчання > Науково-педагогічні працівники кафедри географії, екології і методики навчання вивчали соціальні та культурні аспекти Європейських Студій

З 16 по 28 січня 2023 року в рамках імплементації проєкту Кафедра Жана Монне «Соціальні та культурні аспекти Європейських Студій» (SCAES) – 620635-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-CHAIR та Центру Досконалості Жана Монне «Європейські Студії соціальних інновацій в освіті» (ESSIE) – 101085552-ERASMUS-JMO-2022-COE в онлайн форматі відбулась ІІ Міжнародна Зимова школа «Соціальні виміри європейських студій». Захід організовано за участі Асоціації дослідників європейських цінностей в освіті (AREVE), Факультету DISFOR Університет Генуї (Італія), Українського державного університету імені Михайла Драгоманова та Національного університету біоресурсів і природокористування України.

Серед інших до роботи Зимової школи долучилися науково-педагогічні працівники кафедри географії, екології і методики навчання факультету гуманітарно-природничої освіти і соціальних технологій Університету Григорія Сковороди в Переяславі: кандидат географічних наук, доцент, завідувач кафедри Людмила Воловик, кандидат педагогічних наук, професор Борис Чернов, кандидат історичних наук, доцент Катерина Ковальська, кандидат педагогічних наук, докторант, доцент Володимир Носаченко, кандидат історичних наук, старший викладач Валерія Мічуда та старший викладач Рімма Бондаренко.

Робота Зимової школи передбачала вивчення курсів, що розкривають соціальні виміри європейських політик: Семінар «Європейська соціальна політика», тьютор – Марина Дєліні; Інтенсив «Європейська політика соціальної згуртованості», тьютор – Марья Нестерова; Дистанційний курс «Європейська соціальна модель», тьютор – Діана Спулбер; Дистанційний курс «Інклюзивна політика ЄС в освіті», тьютор – Діана Спулбер; Дистанційний курс «Європейська політика соціальних інновацій», тьютор – Марья Нестерова; Дистанційний курс «Соціальні виміри європейських політик», тьютор – Марья Нестерова; Дистанційний курс «Європейські практики соціокультурного проєктування», тьютор – Марья Нестерова.

Завданнями кожного з курсів були: розвиток системи компетенцій, пов’язаних з феноменом європейської соціальної моделі як інтегративною сферою соціальної інновації, в якій на перетині формуються соціальні принципи та цінності, установки та індикатори економічного прогресу. індивідуальне ставлення та переконання, ознайомлення із практикою інклюзивної освіти в країнах ЄС, вивчення ефективної практики інноваційної діяльності у провідних країнах світу та державної політики просування інновацій у країнах Європейського Союзу, поглибити знання найкращих європейських практик вирішення болючих суспільних проблем, що стоять перед ЄС та Україною.

По завершенню у форматі онлайн круглого столу всі бажаючі змогли взяти участь у дискусії та задати питання спікерам.

Нагадаємо, що нещодавно відбулося обговорення освітніх програм «Середня освіта (Географія)» і «Середня освіта (Географія) та краєзнавчо-туристична робота».

 

Пресцентр кафедри географії, екології і методики навчання