«Проблеми та перспективи розвитку біологічної освіти»: відкрито реєстрацію на однойменну квітневу Всеукраїнську інтернет-конференцію

Факультет природничої освіти > Анонс кафедри природничих дисциплін і методики навчання > «Проблеми та перспективи розвитку біологічної освіти»: відкрито реєстрацію на однойменну квітневу Всеукраїнську інтернет-конференцію

Кафедра  біології, методології та методики навчання факультету гуманітарно-природничої освіти і соціальних технологій Університету Григорія Сковороди в Переяславі запрошує вчителів, аспірантів, магістрів та   здобувачів вищої освіти до участі в роботі ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет конференції  студентів та молодих учених «Проблеми та перспективи розвитку біологічної освіти», яка відбудеться 11-12 квітня 2022 р. у заочному форматі.

Напрямки роботи конференції:

  • сучасні аспекти навчання біології та основ здоров’я у закладах загальної середньої освіти;
  • регіональні флористичні та фауністичні дослідження: прикладний аспект;
  • вектори розвитку біологічної науки: історичний дискурс;
  • перспективи розвитку природничої освіти в закладах загальної середньої та вищої освіти
  • освітні технології у практичній діяльності вчителів біології та основ здоров’я, природничих дисциплін;
  • сучасні технології навчання у процесі професійної підготовки фахівця.

Які умови участі? Задля публікації необхідно не пізніше 31 березня 2022 року надіслати заявку на участь у конференції, матеріали українською або англійською мовами що узгоджені з визначеними вимогами і відскановану квитанцію про оплату на  e-mail: konf_biolog2022@ukr.net  (із поміткою у темі листа прізвища автора).

Повідомляємо, що з вимогами до оформлення матеріалів конференції  та іншою, більш детальною, інформацією щодо конференції ви зможете ознайомитись в інформаційному листі.

Контактний тел.: Глоба Ольга Федорівна: + 38 093 473 72 90.

Ми чекаємо на ваші наукові доробки та участь в роботі конференції. Обговоримо проблеми та перспективи розвитку біологічної освіти разом!

Пресцентр кафедри біології, методології та методики навчання